lördag 28 december 2013

Slut på julen och nytt i bokhyllan

Nu är julen över och alla våra gäster har åkt hem. Dottern med sambo åkte tidigt i morse så nu ekar huset tyst. Jag har inte hunnit med att läsa något alls under julhelgen, men nu blir det förhoppningsvis lite tid över till mina böcker igen.
Julen brukar innebära lite nytt i bokhyllan och eftersom jag även har förmånen (eller vad man ska kalla det) att fylla år strax efter så har även denna jul fyllt på min bokhyllan. Dottern vet precis vad mamma önskar sig mest eller också är hon duktig på att läsa min önskelista på bloggen:-)
I julklapp fick jag en härlig SnugRug filt och boken "Nu ser du mig" och i födelsedagspresent fick jag "Isvittring"

 
 
Sen är det ju det här med julkalendrar på nätet. Jag har väldigt svårt att låta bli att köpa böcker om de är billiga så jag kunde inte motstå att köpa boken om Klanen Kennedy från Historiska Media och eboken Stenhjärtat från Dito.
 
Dessutom fick jag lite ett recensionsex från Bonnierförlagen som ebok, nämligen Redan död av Stephen Booth. Den skulle ha varit recenserad för ett bra tag sedan, men eftersom jag fick den först strax före jul så ligger jag redan lite efter :-)
 
Så nu blir det att krypa ihop under min nya SnugRug och läsa någon av alla mina olästa böcker. Ha en riktigt skön helg allesammans.
 
 
 


1 kommentar:

  1. Så härligt med extra lediga dagar som ger utrymme för bokläsning! Det är nästan det enda jag gjort under julen och planerar fortsätta med det över nyår och trettonhelg!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.