torsdag 6 februari 2014

Nytt i bokhyllan

Senaste veckorna har jag faktiskt inte köpt så många böcker, men några recensionsex har trillat in både som vanliga böcker, men även som eböcker.
Ett stort tack till Bokfabriken, Bazarförlag, Damm och Historiska Media.

 
Jag har även köpt en bok, det är helt hopplöst att låta bli. Lyndsey Faye ser ut att komma med bok nummer två i vår och då kände jag att vill läsa första delen nu, så självklart köpte jag den som ebok.
 
Nu börjar snart OS, så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna läsa alla böcker, men lite tid blir det väl över mellan allt intressant på TV.

 


2 kommentarer:

  1. Dewey Decimal, är det den första boken? Jag väntar så på att det ska komma en fortsättning, har för mig att det sas att det skulle bli en trilogi (naturligtvis).

    OS ja, det kommer nog att tjuva en del lästid :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är den första boken som kom ut för bra länge sedan. Såg att du hade läst den, lät som en ganska intressant huvudperson. Återkommer när jag läst vad jag tyckte om språket.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.