onsdag 2 april 2014

Spänningsutmaningen i april

Det var svårt att välja bok till april månads spänningsutmaning, men eftersom jag har Skottland som månadstema på min reseblogg Karlstrands så tänker jag läsa en deckare av Denise Mina, nämligen hennes första bok om Alex Morrow, I midnattense stillhet.
Jag har läst mycket, tyvärr mest dåliga recensioner om denna bok, så mina förväntningar är låga. Vad tycker ni som läst den?

Jag tar gärna emot massor med tips om romaner och deckare som utspelar sig i Skottland till mitt Skottlandstema.

3 kommentarer:

  1. Jag har tyvärr inte läst den, men har några andra av hennes böcker i bokhyllan... också olästa. Så jag väntar med spänning på att få höra vad du tyckte om denna! Har tyvärr inga andra tips om Skottlands-böcker.

    http://www.nattstad.se/bokmalen

    SvaraRadera
  2. Vill också läsa Denise Mina, det var ett tag sedan nu
    Mia

    SvaraRadera
  3. Jag läste den för drygt ett år sedan och jag ska inte säga att jag tyckte den var usel, men det var den som fick mig att sluta köpa fler böcker av Denise Mina ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.