måndag 22 december 2014

Årets sista bokbloggsjerka 19-22 december

Årets sista jerka och i denna gång undrar Annika över :


Snart är det jul och lite välbehövlig vila. Hur ser julen ut? Vad ska ni läsa?
 
För mig blir det för första gången på 23 år en väldigt lugn jul som består endast av mig, maken och sonen. Dottern firar jul med svärföräldrarna och min bror, svägerska och far stannar hemma i Västerbotten.
Det känns lite ovant, men samtidigt så blir det inga krav på vad som måste finnas på julbordet och framförallt så blir mängden lite mindre.
Dottern med sambo ansluter först på lördag, så då blir det en julafton till.
Förhoppningsvis så får jag massor av tid att sitta i soffan och läsa framför en värmande brasa. Har inte riktigt bestämt exakt vilka böcker jag ska prioritera, men funderar skarpt på att ge mig i kast med någon deckare efter att ha läst massor av feel good romaner på sistone.
Ha en fantastisk jul allesammans!

2 kommentarer:

  1. Ibland är det skönt att ha en lugn jul också :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en lugn och skön jul! Jag svarade på din lista idag!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.