lördag 3 januari 2015

Summering av 2014

2014 var ett riktigt bra bokår för mig, jag och min dotter besökte bokmässan för första gången och det kommer att bli en tradition hoppas jag. Bokmässan gav mig verkligen den inspiration som jag behövde och oktober månad blev årets absoluta höjdpunkt med 11 lästa böcker.

Här kommer lite statistik för 2014:

Totalt lästa böcker : 55
Antal lästa sidor: 19 891
Snittbetyg . 4,02 (av max 5)
Författarna kom från 7 olika länder där allra flest lästa böcker var av svenska författare.
Vanliga böcker : 22
E-böcker: 25
Ljudböcker: 8

Jag har fortfarande inte riktigt lyckats använda Bookcollector fullt ut så jag litar inte fullt ut på att antalet inköpta är helt korrekt, men det ser ut som jag under 2014 har köpt 80 böcker vilket innebär att jag ligger -25.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.