måndag 2 september 2013

Fler böcker från biblioteket

Hann in på biblioteket idag och hämta de två böckerna som kommit, så nu blir det lite omkastning i min läsning.





Den ena boken är Styggelsen av Amanda Hellberg som jag fick tips om. Ska bli spännande att läsa om Maja Grå, som jag läst om i flera bokbloggar tidigare. Har du läst den?







Den andra boken som jag hämtade ingår i Pocketlovers utmaning tre på tre, som började i går. Eftersom det är reservationslån på den så måste jag börja läsa den omgående och lägga Jeffrey Archers bok åt sidan så länge.
Förhoppningsvis är den så bra att den snabbt blir utläst. Kommentera gärna ifall du har läst den.

1 kommentar:

  1. Styggelsen har jag läst. Tyckte den var rätt bra, spännande och sorglig, men alldeles för kort. Hellberg borde utvecklat historien mer.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.