söndag 27 oktober 2013

Mer nyheter i bokhyllan

Som vanligt har jag inte kunnat hålla mig från att trycka på köp knappen igen. Denna gång blev det nya böcker till plattan.
Först Bloggdalas nya bok som Therese valt, en ungdomsbok som ska bli riktigt intressant att läsa, nämligen John Greens bok " Förr eller senare exploderarar jag".
När jag ändå var inne på Dito så passade jag på att handla en bok av Jonathan Tropper för att se om jag även tycker om denna lika mycket som jag tyckte om "Sju jävligt långa dagar". Så nu är det bara att krypa upp i soffhörnet och läsa för fullt igen.


1 kommentar:

  1. KOnsten att tala med en änkling fick jag hem här om dagen, ser så mycket fram emot att läsa den. Och förr eller senare exploderar jag läste jag tidigare i år, underbar bok :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.