torsdag 7 november 2013

Nya böcker i hyllan

Som vanligt så har jag svårt att motstå nya böcker och min vana trogen så lyckades jag igår när jag skulle köpa en ljudbok till maken på farsdag även hitta en till mig själv (hade precis lyssnat ut Änglavakter så jag behövde en direkt :-)) Det blev:

I slutet av förra veckan fick jag även tre recensionsex två som PDF och en ebok.
 

Mareld har jag redan läst ut och recenserat här, Jungfrustenen är nästan utläst och snart ger jag mig i kast med Ett fjärran krig (har smygbörjat lite och den ser riktigt bra ut även den).
 
Min vana trogen så lyckades jag återigen glömma att avboka månadens bok i Lyssnarklubben så jag fick hem Leif GW Persons ljudbok "Den sanna historien om Pinocchios näsa" och när jag ändock hade missat att avboka den så beställde jag Mp3 filen "Rörgast" av Johan Theorin, så nu har jag gått om ljudböcker att lyssna på när det börjar bli dags för julstöket.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.