tisdag 25 november 2014

Hart of Dixie inte bra för läsningen


 
Jag brukar inte tipsa om något annan än böcker här på bloggen, men nu måste jag göra ett undantag. I samband med bokmässan fick jag låna med mig första säsongen på DVD av serien "Hart of Dixie" och efter det är jag helt fast. Är nu inne i mitten av tredje säsongen och har svårt att slita mig från de mysiga personerna i serien. Historien är väldigt enkel och ungdomlig och utspelas i en liten by i Alabama. Jag är förmodligen helt fel målgrupp, men jag älskar att ibland se serier som inte kräver så mycket engagemang av mig och som dessutom inte innehåller en massa tragedier utan är helt enkelt bara underhållning.

Fjärde säsongen har tack och lov inte börjat visas ännu, så snart kan jag lägga alla timmar jag lagt framför tv och dator istället lägga på min olästa hög med böcker som växt oroväckande fort.

Är det någon mer än jag som tittar på Hart of Dixie eller som har fastnat i någon annan serie?

2 kommentarer:

  1. Den här serien har jag varit intresserad av ett tag men det har inte blivit så att jag tar tag i den.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.