tisdag 30 december 2014

Boktolva 2015

Enligt O kör en Boktolva även i år så jag tänker haka på den jag med.
Eftersom jag totalt misslyckades med min Boktolva 2014, så provar jag ett annat sätt i år. Böckerna som jag tänker läsa står i en egen hylla, så förhoppningsvis så gör det att jag lättare kommer ihåg vilka som ska läsas. (Lite förändringar eftersom jag redan läst några av författarna i min första utgåva, valde några e-böcker som ersättare)
 
Här är min Boktolva 2015
Svinalängorna av Susanna Alakoski
Den svarta löparen av Kristina Appelqvist (e-bok)
Djävulen hjälpte mig av Caroline Eriksson (e-bok)
Dolda djup av Ann Cleeves
 I skuggan av en liten ouzo av Staffan Stolpe
Slagskämpen av Mikey Walsh
De bortglömda av Sara Blaedel (e-bok)
Blandat blod av Katarina Mazetti
 Boktjuven av Markus Zusak
Den tomma stolen av JK Rowling
Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson (e-bok)
Tigerporten av Christina Courtenay
 

1 kommentar:

  1. Boktolvan tycker jag är en rolig utmaning så den kommer jag att göra även i år :) Passar på att önska ett gott nytt år :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.