måndag 29 december 2014

Snart dags för ett nytt bokår

Efter en lugn och skön jul börjar året snart lida mot sitt slut. Julen har inte inneburit speciellt mycket läsning, vilket kan bero på att jag fick en Ipad Mini som visade sig vara helt suverän att titta på serier i så nu har jag börjat följa ett flertal nya serier. En ny bok hittade hem till mig och det var Liza Marklunds bok "Lyckliga gatan".


Läslusten är i antågande så jag ser framemot ett nytt spännande bokår med några nya utmaningar.
Året som gick lyckades jag endast med Kaosutmaningen, men till nästa år ska jag försöka förbättra mitt resultat.

Dessa utmaningar tänker jag även haka på nästa år (återkommer lite senare med mer information om dem):

Boktolvan 2015 - Enligt O
Kaosutmaningen 2015 - Sagan om sagorna
Spänningsutmaningen 2015 -  Mias bokhörna

Det kan hända att jag hittar fler roliga utmaningar som jag hakar på, så ge mig gärna några förslag.

Ha ett fantastiskt avslut på det gamla året, så hörs vi vidare i bloggvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.